Åh, får rysningar...

Jag vet inte när jag sist hörde denna låt, men kom på att jag skulle leta upp den ikväll på youtube.
Minns än idag första gången jag hörde den, det va på MTV.
Jag stod i Tv rummet på Lindholmen i Göteborg och strök kläder och reagerade på musiken, vände på huvudet och blev helt frälst.
Denna får mig att tänka på dig... den människan jag saknar mest av allt i denna värld.
Dagar som idag när jag inser hur destruktiva människor kan vara önskar jag att du fanns här.
Dina sista ord har nött sig fast i mitt huvud.
-Rör han dig igen kommer jag döda honom!
Jag saknar verkligen dig i mitt liv, inte bara nu..
Kan bli så förbannad när jag behöver hjälp med bilen och inte kan ringa dig.
När jag skulle flytta ur huset och inte fick någon hjälp.
När jag har frågor om sådant som du kunde.. du va som jag.. du kunde lite om mycket.
Du va otroligt allmänbildad.
Berättade om dig för en väldigt speciell människa i mitt liv häromdagen..
Tror tankarna kommit tillbaka pga en julklapp jag fick.. En film där du va med.
Ryste när jag såg dig le...
Jag tror inte på ett liv efter döden, jag tror du är borta för länge sen..
Men någonstans hoppas jag att du ändå ser mig.

SAKNAR DIG!




Kommentarer
Postat av: K

Det är nog inte bara du som saknar Tommy. De gör vi nog alla som stod honom nära. // K

2007-12-30 @ 22:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0