Ännu en morgon..

Då va vi vaken igen då, jag och Moa.
Inatt har jag sovit som en stock, de va ett par dagar sedan nu.
Fick ju matlåda igår, oxfilé med gratäng, och glass till efterrätt. Det första riktiga jag ätit på 2 dagar.
Sedan kännner jag av att medicinen börjar hjälpa. Har inte så ont idag, känner att jag kan svälja och jag har ingen feber. Dock så har jag lock för vänster öra, vilket är otroligt obehagligt.
Nu ska jag dricka upp min hjortonglögg innan jag skall åka.

***************************************************************************************************************************
17:30

Då va man tillbaka hemma igen då.
Läkarna sa åt mig att jag skulle vara sängliggandes i några dagar. ICKE!
Drack ett par koppar kaffe hos "honom" innan jag åkte vidare till Birsta City.
Där mötte jag upp Sandra med lille Lukas.
Handlade en massa kläder åt Moa.
* 2 par byxor.
* 2 tröjor.
* 1 kofta.
* Fler tuttar.
* Glass.

Minns att det va något mer men jag har glömt va det va.
Efter det åkte jag till Maxi och handlade lite med Ingela och hennes lilla Grimm.
Som för övrigt blivit jättestor, han är ju 2 år nu.

Men nu är vi äntligen hemma igen.
Nu ska vi lägga oss i ett bad och bara mysa. Om någon timme hoppas jag att Moa somnar så jag kan tvätta lite och städa upp här hemma. Sedan ska jag krypa upp i soffan med mitt täcke, se på film och äta glass från Lejonet & Björnen.

image134


Jo har även pratat med världens snällaste Ola idag, Han som skickade blommorna igår.
Idag när jag kunde prata kunde jag ju tacka på normalt sätt. TACK IGEN!

Tjuvläser en blogg här på nätet och blir lika glad varje gång. Min dotter nämns i denna blogg lite då och då och det är alltid skoj när man läser hur mycket folk tycker om henne. *ler*

Nu nöp Mojjan fingrarna i dörren så nu gick ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0