Dagen består av..

JOBB!
Snart är lunchen slut så man kan börja ringa igen. Hopplöst att få tag på någon denna tid på dagen.
Svårt att få tag på någon alls nu innan jul.

Sitter och trallar till Creed på "mitt" kontor. Vad skulle jag göra utan Youtube.
Ha ett tyst kontor kanske.
Just nu blev det faktiskt 3 doors down - Let me go.
Nedan kan ni höra en annan av mina favoritlåtar med 3 doors down.
Som jag skrivit tidigare förknippar jag varje låt jag hör med något.
Om folk kan säga att de har fotografiskt minne så har jag musikaliskt. *ler*
Mest minnen just nu har jag till Timbaland/ One republic -  Apoligize.
Dom är många och oberonde av varandra.




image107
Efter jobbet idag ska jag hämta Mojjan och sedan bär det av till sporthallen.
Jag ska ta hand om Freddes barn medans han graderar i Ju-jutsu.
Man kanske borde börja med nått sånt igen, har ju testat på en del kampsporter
i mitt liv, dock slutat med allt i dagsläget.
Roligast va nog Ving Tsun/Wing Chun. Finns olika stavningar, denna enligt VTAA.

Wing chun är avsett och ansett som en realistisk och praktiskt kampart.

Stilen betraktas inte som en sport av sina utövare, och det är relativt ovanligt att utövare som tränar Wing Chun ställer upp i kampsportstävlingar. Träningen är därför inte tävlingsanpassad: man tränar inte för olika tävlingsmoment eller fokuserar på poänggivande tekniker. Anhängarna menar att möjligheten att träna helt utan att ta hänsyn till vilka regler som råkar gälla i tävlingar är en stor styrka.

Systemet bygger till stor del på kamp på kort avstånd.

Tränade det under en period när jag umgick med en av de snällaste Andreas:ar jag känner.
Han tränade och det blev att jag ramlade in på samma bana.
Har även testat karate och lite kung fu. BESLUTSÅNGEST *ler*

Efter det verkar det som det blir lite filmkväll. Men va ska man se för film då?
TIPS?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0