En dag på ett mörkt kontor..

Då va man tillbaka på det mörka kontoret. Mina kollegor frågar mig dagligen varför jag sitter i mörkret.
Jag trivs i det lilla ljus som bordslampan ger. Skulle kunna svara nått i stil med, det behövs inget ljus för jag lyser upp hela rummet med min närvaro.. eller blir det för klyschigt?

Fick ett inlägg häromdagen av Jennie, hon tipsade mig om en sida med relationskrönikor.
Skrattar så jag gråter när jag läser igenom vissa artiklar men fastnade för en speciell:
http://www.pause.se/page.aspx?intId=241

Den handlar om att ett gräl kan förlänga livet. Åh va jag kommer bli gammal.

Idag mår jag helt underbart! Och IDAG mår jag riktigt, riktigt bra.
Många små faktorer spelar in och gör att jag bara sitter och ler. Men varför?
Mmmm... det kan ni få fundera på en stund till. Tids nog kanske jag avslöjar mina små hemligheter.

Fick precis höra något jag inte ville höra. Jag hoppas att det inte ligger så mycket i det som sas.
Kan man läsa av en människa så fel?

image118

*****************************************************************************************************************

Har fått klartecken i det som sas tidigare idag och det ligger inte så mycket i det.
Känns skönt. Jag anser mig vara en ganska god människokännare.
Nu tänker jag snart smita från jobbet, åka på apoteket och handla halstabletter och sedan hämta Moa.
Ska på middag hos Fredde idag innan hockeyn.  Han ska ju vara barnvakt åt Moa under matchen.

Ska se om J har lagat häftapparaten först *ler*.
Denna historia håller jag för  mig själv. Kan ju inte avslöja allt han gör.
Men han får mig att skratta gott på dagarna.

Hoppas ni får en lika trevlig dag som jag haft. Har jobbat en hel del med kundvård idag.
Kvällen fortsätter nog i en trevlig anda. Återkommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0