En natt från H*lvete..

Sitter här helt knäckt!
Somnade tidigt igår, vid 21 -22. Sov som en stock till 24:04 då jag vaknade efter en helt underbar dröm.
Låg vaken en stund och funderade med ett leende på läpparna.
Vad har jag gjort för att förtjäna detta? *ler*
Fram till dess var allt bra..
Hade lite svårt att somna om så jag låg och msn:ade med Peter från Göteborg en stund.
Peter är en gammal kompis som jag lärde känna 2003.
Roligt att höra hur han och, tror tjejen hette Johanna, hade det.

När jag väl somnade om vaknade Moa och grät, så har natten rullat på fram till 05:03 när jag vaknade av att jag inte kunde svälja. AJ! Ont i halsen. Fryser och mår halvdåligt. Håller kanske fröken på att bli förkyld?
Jag skall dricka lite the och kurera mig med halstabletter så det släpper fram över dagen. Ska ju till Östersund idag och ha möte med Avdelningschefen där uppe. Sedan ska jag äta lunch med en bekant.

Ikväll blir det hockey, det ser jag fram emot. Otroligt trevligt sällskap och en ganska intressant match.
Timrå -HV 71
Sist vann vi mot HV 71 hemma, även fast vi har en hel del poäng upp till dem.
Håller mina tummar, de kan inte bli sämre än matchen Timrå - Brynäs.
Nu ska jag ta det där thet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0