Helgens stök..

Har inte skrivit nått i helgen men får la skriva om det nu då.

Fredagen va vi på Bishop en snabbis, de va mycket trevligt folk.
Fick svar på en del frågor och det va väldigt posetivt.
Men jag låg och myste i sängen redan innan 2. Va ganska trött.
Natten slutade dock inte där... men det är konfidenciellt än så länge.

Lördagen va bara en slappardag. Va dock ute och åkte rätt mycket i snöstormen.
Åkte till en kompis och halvtittade på film och åt delicatobollar så jag mådde dåligt.
Åkte hem rätt tidigt eftersom jag inte mådde så bra, hade en riktigt jobbig dag.

image55

Dagen då?
Vaknade i morse och kräktes. GRATTIS! Nu va det min tur att få magsjuka.
Låg i sängen ända till klockan va närmare ett när Moa kom hem.
Då blev det full rulle som vanligt.
Passade på att julstöka lite så nu har jag adventsljusstakar i allafönster, julgardiner i köket och lite smått och gott runt om i lägenheten. Jag gillar inte när det blir överpyntat.
Nu fattar julgranen men den kommer fram dagen innan jul.

Gjorde även god "snabbmat" idag. Makaroner med bacon i cream fraich med purjolök och tomat.
GOTT!


image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0