Ja vad säger man om dagens män..

UPPDATERAT MED BILDER I BLOGGEN!



Men vissa av dom är helt otroliga.
Jag som aldrig brukar få blommor fick blommor idag igen..
"Han" kom hit och skulle dricka en kopp kaffe, men först skulle han åka och handla..
MAT JA!
När han klev innanför dörren så hade han köpt pepparkakor åt Mojjan och en fin liten nyårsblomma till mig, vasen kan jag spara och sätta värmeljus i senare. Han är inte bara snygg, han har hjärna också.
Tänk vad en liten sak kan göra med en människa.  Jag blir så otroligt glad över småsaker.
Jag är inte en "tjej" som vill ha guld och gröna skogar, jag uppskattar det lilla. Tanken bakom är det viktiga.
Kommer på mig själv att sakna hans barn. Vad är detta? Vad håller jag på med? *ler*
Jag mår oförskämt bra!!

I övrigt tog jag och Mojjan bilen i morse och åkte till Liden, tyckte att det kanske var dags att hälsa på min far nu. Har inte varit på graven på flera månader.. det gick över förväntan.
Det va skönt att ha det gjort, jag älskar verkligen min far.


image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0