JULFEST/FIRMAFEST och saknaden av GBG.

image92Idag är det onsdag, onsdag den 12 december.
Vilket betyder JULFEST på O´learys!!

Har sett fram emot detta i flera dagar nu. Ska bli otroligt skoj att  busa lite med alla arbetskamraterna.
Ler fortfarande lite vid tanken på att vi ska bowla. Låter som vi är lika dåliga allihopa.
Tror det kommer bli många skratt under kvällen. Ska bli så skoj att träffa A utanför jobbet.
Nu har vi jobbat tillsammans på nästan alla mina pass ute på fältet och har otroligt roligt tillsammans. Nu får vi se om vi kan ha lika roligt privat. Det gäller iofs alla mina arbetskamrater på fältet.
Vi är ett kanongäng!


Lari: Jag lovar att jag ska komma ihåg mitt resultat så vi kan jämföra. Men vi får nog ta en riktig match någon dag.



Hörde Stefans röst idag.
Blir helt varm i kroppen när jag hör honom. GUD VA JAG SAKNAR ER!
Stefan är inte den Stefan vissa som läser bloggen tror att de är.
Denna Stefan är bättre *ler* Vi jobbade tillsammas i GBG när jag körde södra sidan. 
Saknar alla.
Har så många historier om tex Ingela så jag bara ler vid tanken..
kan återberätta ett par av dem.

"Retade Ingela över radion då hon hotade med att ge igen.
Jag skrattade och sa att jag satt lugnt bakom låsta dörrar.
Hon svarade kaxigt:
Ingen fara, jag tar dig bakifrån..
Va fel det blev..
Meningen med detta va att hon skulle gå genom bakdörren men detta uppfattades inte av övriga kollegor som lyssnade."

"Jag skulle starta upp henne och ta bort hennes kollega som hon byte av.
Då kastar hon ur sig.
-Lägg dig med mig istället.
Även detta hördes ut över radiosystemet.
Visst att jag tycker om Ingela men inte så mycket."

Måste verkligen åka ner och hälsa på snart.
Ingela, Bjarne, Jörgen, Stefan, Malin, Greken, Sture, Hucke mfl.. Saknar dom!

NOSTALGITRIPP!


Ullevi

image93



Avenyn

image94



Mitt GAIS och Läppstiftet/Barken Viking

image95image96

För att sätta pricker över i hör jag hur Håkan Hellström sjunger på TV:n i fikarummet.




image99
UPPDATERING FRÅN FIRMAFESTEN!
Bättre sent än aldrig heter det väl...
Här kommer lite bilder från festen.
Vi va ca 25 stycken stackars människor
från säkerhetsbranschen som åt och
drack gott.
Kvällen började med lite bowling.
Jag spelade med handikapp..
hade Moa på armen nästan hela första
omgången. Men de trevliga kollegorna
hjälpte gärna till att jaga henne.
Vi är ju vana att jaga lite större barn
i vanliga fall.

Vet att "Lelle" vann vår "firmaturnering" och
att det även gick bra för Kim och Peter.
Lilla gänget.. de bästa arbetskamrater
man kan önska sig.

Det blev mycket skratt under kvällen och
vissa fick i sig mer eller mindre alkoholhaltiga
drycker. Har massor av bilder på J men dessa
vågar jag inte lägga på bloggen, dess får mot
betalning. J = Chefen
Dock så ser det ut som vi utför bönemöte eftersom
vi är kameraskygga allihopa och böjer ner våra
huvuden så fort kameran kommer fram.
Vi tillber högre makter på våra firmafester.

En del åkte hem tidigt medans andra fortsatte
till Daltons för ytterligare förfriskningar och jag
tycker att J´s bild kan förklara hur denna kväll
kunnat sluta. Men tror alla kom hem helskinnade.
Huvudet upp och fötterna ner!

Lilla Moa va också med en stund. Min vän Fredrik som skulle sitta barnvakt va upptagen en stund men vi va många som kunde hjälpas åt att jaga solstrålen. Helst hade hon vetal springa ut på banorna och leka mänskligt klot men hennes Moa höll hårt i den lilla damen. Dock så fick vi en del strikes hon och jag.

image100

Kommentarer
Postat av: W.

Föreslår uppladdning med en visning av Kingpin, kanske världens bästa bowlingfilm! ;D Lycka till!

2007-12-12 @ 10:20:57
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: MADELENE LÖFBLAD

Ja, visst är det svårt att hitta folk som ens känner till Sonata? =)

2007-12-12 @ 13:17:50
URL: http://negerboll.blogg.se
Postat av: MADELENE LÖFBLAD

yess jag gillar dem =) =)=)

2007-12-12 @ 13:41:29
URL: http://negerboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0