K k k k..... Kvällen.

Vet inte om jag håller med på alla inlägg. Ta en funderare en gång till. // K

Ett inlägg jag fick tidigare idag som jag inte blir klok på. Är det mina svar han/hon menar eller alla mina övriga inlägg? Får se om den hemlige kommentatorn skriver igen.


Vet att jag varit dålig att uppdatera om bowlingen men jag har verkligen inte haft tid.
Håller på städa ur huset och flytta de sista möblerna till den lilla lägenheten.
Helt slut!! Idag har jag träningsverk i varenda liten muskel i kroppen, för första gången någonsin måste jag erkänna att det kanske hade varit skönt med massage.

Ikväll kommer Annelie!!!
Jag längtar så otroligt mycket efter henne, ska bli så skoj att träffa henne igen.
Vi har haft många korta samtal de sista dagarna och en del långa. Vi pratar i munnen på varandra, tjattrar som de två kärringar vi är men ändå förstår vi exakt vad den andra menar. Annelie är en sån där människa som alltid förstår mig, alltid kan förklara varför jag reagerar som jag gör.

Jag har 2 människor jag iallafall vill träffa mer under kvällen.
Den ena är S men det är nästan omöjligt om vi skall ut båda 2. Behöver lite värmande ord och en vänskaplig kram.
Den andra är Danne, måste ju få se hur grabben ser ut i skägg. Danne är inte nämd så mycket i bloggen tidigare men han är en människa som mot alla odds har fått en plats i mitt liv.
Ni är få jag håller nära, men har vi väl tagit er in i mitt liv på ett sådant sätt har ni en människa vid er sida livet ut.

Så ha jag ätit lunch med världens bästa Sara. Vi va på Coffehouse och myste lite.
Pratade en massa strunt som vanligt och skrattade lika gott som vi alltid gör.
Pratade en massa om Bitelinekvällen, fortfarande supernöjd med håret.
Har dock inte varit och köpt någon plattång så jag kommer säkert se ut som jag alltid gör ikväll.
Får se va håret vill under kvällen...

Annelie ska möta sin dejt på Daltons i början av kvällen... efter att hon kommit upp strax efter 22.
Sedan blir det nog Oscar, soulkväll där ikväll. Och hennes lilla dejt och min underbara vän Sara skall gå på Oscar som det lät. Och även jag har börjat gilla det stället mer och mer.
Insåg när jag var där sist var alla mina vänner är på helgerna.. PÅ OSCAR!
Ja ja.. vi kanske ses under kvällen.

Pusselipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0