Knepig början på dagen..

Började faktiskt dagen med att läsa bloggarna.
Kollade in:
Henrikssons, ingen uppdatering..
Webkocken, Ingen uppdatering...
Words of a woman, ingen uppdatering...
Men när jag kom till Babbis..

image62


Blev helt kall... Det där va mitt liv.
Samma kille, samma liv.
Men det är länge sedan nu, inget jag tänker på längre.
Det är snart 10 år sedan, mycket har hänt sedan dess.
Idag kan ingen sätta sig på mig.. jag är vuxen och har ett eget liv.
Vet vad jag kan och vad jag vill.
Babbi skall ha en stor eloge för att hon vågar hänga ut sitt dåvarande liv.
Det är otroligt många som läser hennes blogg och jag tror de kan vara bra för dom att se att även Babbi har haft det svårt. Hon är en otrolig människa, det tycker alla som träffar henne.
Och jag vet att hon mår bättre än vad "Martin" gör idag.
Jag har fortfarande en viss kontakt med "Martin", visseligen mest av arbetsskäl, och jag vet hur hans liv ser ut idag.


Jaja, de va inte likt mig att bli sentimental men Babbi har den inverkan på mig *ler*
Idag blir det en dag på kontoret. Har en massa telefonsamtal att ringa och en del papper att vända.
Sedan ska jag på banken och skriva på lite papper. HUSET ÄR SÅLT!!
Nu har jag sålt 2 hus på mindre än 6 månader, kanske skall sadla om och bli mäklare.
Först sålde jag min fars barndomshem. iofs bara till min kusin men ändå. Ingen vinst, ingen förlust.
Och det hus jag tidigare bott i.Själv letar jag en ny lägenhet närmare stan och det ser ut att bli någonstans mellan Skönsmon och Sallyhill.
Vore kanon eftersom det då blir nära Moas dagis, jag vägrar byta bort det bästa.

Nä, nu kallar arbetet.
Kram
// L

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja (a) i love coca cola :P

2007-12-06 @ 10:49:43
Postat av: Gabriella

Tack så mkt för dina fina kommentarer i min blogg ang misshandeln o tack så mkt för du tog upp det här! Jag skickar ett mail till dig till mail adressen du skrivit i min blogg.. KRAM

2007-12-06 @ 12:36:38
URL: http://babbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0