Måndag

Har sovit dåligt inatt, Moa har varit orolig och vaknat flera gånger.
Har torkat hennes tårar, sjungit och vaggat. Undra vad hon drömmer?
Pratade med Daniel, moas pappa nu på morgonen. Han är framme nu.
Han saknar Moa otroligt mycket och jag förstår honom.

Igår visade de sig vilka som va mina vänner.
De va många som hörde av sig och kollade hur Moa och jag tagit dagen.
Mest imponerad blev jag över S, han ringde när jag var på väg hem från Matfors och vi pratade lite.
Berättade vad som hänt de senaste dygnet, ink natten, och fick ett svar jag inte förväntat mig.
S anser att nattens händelser är till "grabbens" förlust, man kan inte få bättre tjej. (händelsen är fortfarande konfidenciell)
Detta kommer alltså från en människa som själv valde bort mig för någon annan.
Tänkte åka till Lidde men när S ringde va Moa som grinigast och jag ville vara hemma med henne.
Han hörde dock av sig när han åkte hem för att se om jag ville ha sällskap. SNÄLLT!

Idag känns det bättre. Moa va väl inte sig själv när jag lämnade henne på dagis men hon mår mycket bättre än igår. När hon mår bra mår jag bra.

Ikväll ska jag och Moa umgås med Sara. Hon är ledig samtidigt som mig för en gångs skull.
De ska bli så mysigt att få prata lite, dricka lite the och bara mysa.
Sara är min bästa tjejkompis, de skiljer rätt många år mellan oss men hon känns inte så ung.
Plus att Moa älskar henne. Vet inte hur många gånger vi varit på 1891 och Sara har busat med Moa på sin arbetstid. Moa blir helt lyrisk när hon ser att det är Sara som står i fiket.

Ja,ja nu ska jag göra ett ryck..

Kommentarer
Postat av: Tom Tjärnström

jag tyckte att du verkade bekant när jag såg dig och moa, på bitline idag. jag visste att jag hade sett dig tidigare i något samanhang... blev helt fachinerad av din blogg.. måste fortsätta läsa nu.. Ha en fortsatt trevlig kväll!!

2007-12-10 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0