Mycket bättre nu..

Nu har jag bearbetat dagens händelser lite och känner mig rätt OK igen.
Moa är mycket gladare nu och vi sitter och leker i sängen.
Eller, Moa håller på att boka in nya möte i min kalender med min bläckpenna.
Hon ritar ju iallafall på papper och inte på väggen.

Själv har jag tittat på La Ligan halva kvällen, gillar fotboll. Försöker följa våran Allsvenska, Norska Tippeligan Engelska Ligan och La Liga. Har även städat som jag alltid gör på söndagar. Den enda rutin som hållt i sig.

Jag upptäckte nått "roligt" igår. Jag tycker verkligen inte om skyltdockor.
Vi va på Birsta City häromdagen och jag insåg att jag tar omvägar runt skyltdockorna. Tror det kan bara nått men jag fått efter att jag ronderat Volvo i Göteborg. Deras krockdockor.... får rysningar vid tanken.




Vad har då helgen erbjudit?
En lugnt Fredag med massor av Pepsi för min del och öl för resten av gänget.
Den kvällen va verkligen en kick för självförtroendet. Fick många fina ord från folk i min omgivning, blev jag möjligen fin sedan jag fägade håret?? Fin...are!
Jag låg dock hemma i sängen innan klockan va 02:00, sååå skönt!

Igår därimot bestod inte intaget av Pepsi, igår bestod den inte heller av Öl som det brukar vara när jag går ut.
Igår bestod drycken av drinkar. Findricka!
Vi bestämde oss för att gå på Oscar, det slutade med att de va Jag, Malin, PO, Daniel, Christoffer, Fredde och lille Jim. Länge sedan jag hade så skoj. Malin är en helt underbar människa att umgås med, tyvärr händer det inte så ofta längre så jag kunde inte säga nej när hon frågade.
Det bästa på hela kvällen va att ja sov på hotell istället för att åka hem.
Detta tackar jag min underbara vän för som offrade en frinatt för att slippa taxiresan.
Träffade även en del andra under kvällen, vissa mer värd än andra. (Fri tolkning)
Men efter denna kväll och natt är jag mer övertygad än någonsin, jag skulle aldrig svika eller såra någon medvetet.
(Händelserna kring detta uttalande är konfidenciellt)

Det bästa på hela helgen är.. MOA.
Min Moa Mattilda.. världens underbaraste lilla varelse.
Nu är hon min på heltid.
Just nu ligger hon här på golvet och pratar, och pratar, och pratar.
Hon har börjat prata mer och mer. Tidigare idag sa hon - Vill ha mer.
När jag frågade vad hon ville ha svarade hon - Macka.
Hon sa Sara utan problem innan Sara skulle få höra, även Mormor, pepparkaka mm.
Duktig tjej!!

Nu ska vi se om vi ska plocka ihop oss och åka till Lidde en snabbis och dricka kaffe.

Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0