Sjuk, Sjukare... Lina.

Just nu mår jag som sämre än jag förtjänar.
Ligger i sängen helt utslagen, tack gode gud att jag fick igång min nya dator så jag får någon kontakt med omvärlden.
Kollade facebook efter att jag blivit mailbombad med all information om vad som hänt.
Hade fått fler ord på define me:

Ambitiös - Ja, det har jag fått höra massor av gånger i mitt liv. Jag går in i saker till 100%.
Ansvarstagande - Man växer nog in i en sådan roll som mamma.
Bäst - På något är jag säkert bäst. Just nu på att vara sjuk.
Charmig - Det kan jag nog vara när jag inte är snorig, hes och sjuk.
Duktig - Har nog med att jag är så ambitiös i det jag gör.
Flörtig - Nä, men öppen och trevlig mot både killar och tjejer.
Glad - Nästan alltid glad.
Go - Smakat på mig?
Helt fantastisk - Vilken komplimang.
Intelligent - Kan mycket om lite.
Kramgo - Jag älskar kroppskontakt just nu.
Snygg - Min mor och fars fel.
Svåråtkommlig - Gillar inte att släppa in vem som helst på livet.
Tokig - MYCKET!
Troll - Har folk kallat mig sedan jag va liten.
Underbar - Tack... ?
Vacker - Samma som snygg.. mamma och pappa...

Man blir glad när man ser vad folk skriver. Vet vilka som skrivit en del och kan säga direkt att mannen som skrivit tex ambitiös ligger på plus.


Sms:ade lite med "honom" förut och han ligger hemma och kräks idag.
Vi får se om någon av oss är pigg nog för att ses efter jul.
Just nu känns det som om jag skulle kunna ligga i sängen hela 2008.
Vill lägga in en massa bilder här på bloggen men jag orkar inte leta upp kameran med bilderna på mitt lilla bus när hon i morse tvättade håret med mammas lotion. Hon är söt min dotter.

Nä nu ska jag krypa längre ner under täcket och se på TV.

Kommentarer
Postat av: Lotten

Krya på dig!!! god jul på er

2007-12-24 @ 01:23:50
URL: http://www.nogg.se/lotten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0