Vad gör jag på dagarna? (071119)

image3


Började dagen när väckarklockan ringde: Godmorgon lilla sömntutan...
Hoppade som vanligt upp glad och lycklig, han tänka en snabb tanke på "honom" innan jag tog mitt förnuft till fånga. Lite sans och balans måste det vara i mitt liv.

Skjutsade lillan till dagis innan jag rullade vidare till jobbet.
Idag ha det varit fullt upp....... med kaffedrickandet.
Nä, jag har faktiskt planerat en massa möten och skrivit en massa papper också.
Även skrattat på arbetstid.. fy mig.
Och druckit kaffe!
KAFFE KAFFE KAFFE!!

När ja kom hem åkte vi tillsammans med Moas pappa till Birsta City och köpte en liten pannlampa, nu kan ja springa även när det är mörkt.
Ska man bli träningsnarkoman igen.. NÄÄ!
Blev lite bus med Moa innan hon somnade, själv ha jag halvsovit hela eftermiddagen. SÅÅÅÅ TRÖTT!!

Ligger här i mörkret och lyssnar på musik, helt underbart.
Kramas med Moa och Ymot i brist på annat.

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0