08:41

FRYSER!
Åh, sitter här med en varm kopp kaffe och fryser.
Vet inte om det beror på att jag inte mår helt OK eller om det är kallt på mitt kontor.
Har inte sovit så bra inatt, har vänt och vridit mig så imorse när jag vaknade var både jag och Mojjan inlindade i lakanet.
Sitter just nu och läser på inför ett kundmöte som jag har nästa vecka. Inte ett dugg intressant men jag vill gärna veta vad jag pratar om.

Kvällen ser ut att komma spenderas ensam hemma. ÅH va roligt!

På Tisdag flyger jag till Stockholm igen. Har ingen lust till det heller.
Kommer hem på Onsdagen igen. Under dessa 2 dagar jag är borta hinner jag fylla år och för första gången bryr jag mig om att jag inte kommer bli firad.

För mycket tankar och analyser just nu. Återkommer efter ett par koppar kaffe så jag kommit igång lite mer.


T3: LÄS MELLAN RADERNA PÅ RÄTT SÄTT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk om jag hade fått varit på plats och värmt dig då

2008-04-30 @ 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0