Är jag så genomskinlig?!

Pratat med Fredde i telefonen. Pratade om morgondagens arbetsdag.
Denna människa känner mig för väl. Förlåt att jag försökte ljuga för dig!..
Eller ljuga och ljuga, jag berättade den fina varianten men han såg igenom mig.

Sedan vet jag inte varför jag stavar GODIS när Mojjan ändå inte är med.
Fredde har fått en väldigt konstig syn på världens underbaraste Mamma S.
Men jag undrar vem som är konstigast av oss..


image410


Mamma! Det är bara saft i glaset, jag lovar!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

JAAAAAAAAAAAA!!!!!! Om moppen är trimmad och föräldrarna är medvetna om det, som MÅNGA är, så blir föräldrens körkort indraget! En trimmad EU-moppe blir då klassad som en lätt motorcykel och då åker föraren för olovlig körning och föräldern för tillåtelse till olovlig körning, samt att föräldern kan vinka till sitt körkort och den unga föraren kan ju få vinka till sin lämplighetsintyg ett par år. Så....stå på dej, du har helt rätt. Annars kan du ju hänvisa dom till mej!

2008-04-23 @ 15:25:13
URL: http://frubempas.blogg.se
Postat av: bgn

ja inte skulle jag haft saft!!!

2008-04-23 @ 16:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0