Åter tillbaka på kontoret.

Sitter här med Mojjan i knä och hon är inte på samma bra humör som mamma.
Mojjan hargråtit sedan hon vaknade på parkeringen här utanför. SUCK!

Det första som hände när jag kom tillbaka efter en underbar dag i Sollefteå var att TF spillde ut en hel nybryggd kopp kaffe på mitt ben. SKÖNT?! NÄ! Tur att jag gjort alla mina kundbesök idag.
Fick in det jag ville ha idag samt lite extra, en kanondag helt enkelt. Det skall jag och Mojjan fira ikväll.
Mojjan har tydligen haft en jättebra dag med sin mormor i B-gården. (Ja, W, Det är Bispgården)

Nu ska vi packa ihop oss och åka hem och äta lite mat och se vad som händer under kvällen.
Knäppte förövrigt min första bild längst efter Indalsleden idag, tänkte försöka att inte vara så hemmablind.
Det kanske kommer upp under kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0