Birsta City by day, åh NEJ!

Idag har en del av dagen spenderats på Birsta City där jag inhandlat nya LEE-jeans och en tröja, köpte även en ny Puma-parfym och en Puma-deo. Släpade även med mig P och Alex, så underbart att umgås med dessa odjur, där är 2 människor jag inte känt länge men ändå kan säga att jag älskar. Dock är de inte så omtyckt när de försöker få mig att ta på mig en hemsk kärringklänning. Visst att det är inne med blommigt men någon måtta får det vara.

När arbetsdagen var slut rullade jag ut på ön för att äta lite mat och se på hockey tillsammans med sjuka familjen T. Här har det spelats gitarr, slamsats med vatten och kastats osockrade kalaspuffar runt hela vardagsrummt.
Tjihooo!

Imorgon väntar ännu en dag av jobb, möjligen i Östersund och senare på kvällen After work på O´learys med bowling. Ska bli skoj, ensam tjej som vanligt med alla teknikgrabbar. NJUTER!
Nja, pappa PUCKO är ju deras chef så han håller nog koll på både dom och mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0