Dagens Annelie..

Märks att hon är sjukskriven när hon ringer den här tiden på dygnet.
Hon drömmer märkliga drömmar på nätterna, imponerad att hon kommer ihåg vad hon drömmer för det gör aldrig jag. Som de inkompetenta drömtydare vi är kom vi fram till att hon har för många män i sitt liv.

Sedan tjatade hon som vanligt på mig att jag skall flytta till STHLM.... ALDRIG!
Never ever in my life!! Nope! ICKE! ALDRIG! Sätter inte min fot där mer än på utbildningarna eller pga nöjen.
Har dock inget emot att flytta, men inte till STHLM.

Vi kom helt oförberett in på dessa karlar. HA! Jag älskar ironi.
Varför blir man aldrig klok på dem? Annelie har lite beslutsångest medans mitt val är solklart.
Dock så står vi ändå med samma problem. Varför visar de inte oss vad de vill ha?
Är mannen möjligen uppgraderbar? Kan jag ta min beta-version och uppgradera honom till en MAN 2008 version 1? Kan jag programera om honom under året? Till sommaren lägger vi in en ny programvara där han får snygg brunbränd kropp, rutor på magen och blir en riktig hunk. Eller kanske ett uppskattnings-program, där han säger TACK när man gör något för honom och ger komplimanger utan att man behöver fiska efter dem.
Men skulle inte spänningen med mannen försvinna då?

En till rätt facinerande sak som hände idag var när jag var och inhandlade frukost i morse.
Av någon anledning köpte jag halstabletter... jag har inte ont i halsen. VARFÖR?



image355

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0