Dagens nöje..

.. att tvätta Ymot.

image395

Ymisen blir så gullig när han blivit duschad, han sprätter runt i lägenheten som om han vägde 15 kg och inte 64.
Det är nog inte så skönt när vattnet rinner i pälsen.
Mojjan sprätter också runt. Vi har precis ätit korv med bröd och det gjorde susen i en trött unge.
Själv sitter jag och drömmer om att åka hoj. Jag vill verkligen göra det nu.
(Jag sätter lite press på dig nu T, du skrev i sms:et att vi får ta och göra det någon dag.)
Och precis när jag skrev det skickade S ett mms med en bild från fjällen där han sitter på skotern i strålande väder.
JAG VILL OCKSÅ!!

Kommentarer
Postat av: alex

hahhaa, du får det att låta att det är mig du har ett förhållande med... och ska lämna..

2008-04-19 @ 19:42:59
URL: http://LarssonAlex.blogg.se
Postat av: Annelie

Känner igen det där...
Min lilla herre hoppar gäääärna upp i min säng o torkar sig...

2008-04-19 @ 23:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0