En dag full med bra tårar..

Hämtade Alex i morse för att åka på mässan, det slutade med att Alex valde att vi skulle åka till Övik och handla.
Vi hann bara sätta oss i bilen så började vi båda gråta. Gårdagens bråk med hennes far gjorde att våra liv vändes på kant för en stund.
Idag har vi pratat och löst de problem vi har haft mellan varandra, löst de få missförstånd jag och Alex haft och det har fallit många tårar. Har även pratat med hennes bror P och dom vet att de alltid kommer vara välkomna i mitt liv.
Alex vill jag aldrig släppa, hon har verkligen gjort ett stort rum i mitt hjärta och det har hon inrett med dumma kommentarer, adidasskor och en massa pojkamn.
Jag och Pappa PUCKO har idag pratat igenom gårdagen och vi skall fortsätta umgås. Det känns otroligt bra!
Men jag är fortfarande rädd för att mista dem!

Dock fortfarande lite ledsen att jag inte hunnit träffa T3 idag när jag ändå var i Övik.
Saknar ju dig pojken! Hade behövt en kram idag!


image420


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0