En massa anonyma kommentarer..

Den anonyme kommentatorn som skriver om Daltons, jag förstod att den "saknande" anonyma inte var densamma som dig!
Varför inte bara göra som H, välj en bokstav eller något smeknamn om ni inte vill röja eran identitet.

I övrigt så sitter jag på kontoret hela dagen idag, har även med mig lunch. OJ!
Blir att äta denna om jag inte får med Fredde på något trevligt lunchställe, nu när vi faktiskt är i stan samtidigt.
Jag har även möblerat om mitt kontor idag med hjälp av "Isak", det blev kanonbra!!
Trivs jättebra i min lilla hörna nu, ser Mojjan hela tiden när jag arbetar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

då väljer jag att kalla mig FLE

2008-04-23 @ 10:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0