För mycket släkt?

Det måste vara någon sjukdom jag fått efter att jag började blogga, kan även bero på att jag är jag.
Händer ofta att jag skriver något annat än jag tänker. Skrev Emelie istället för Emelia häromdagen, även denna gång skrev jag fel. (Surrade och skrev om) Emelia får ofta hete Emeliea, blandar namnen.
Visst, Mojjan har en till fyrmänning som heter Emelie men jag borde kunna skilja mellan dem, så många är vi inte i släkten. Men ibland är det lite jobbigt att komma på rätt namn mellan Emelie, Emelia och Evelina.
Kom ihåg att detta kommer från en människa som kallar hunden för Moa! Kanske inte så konstigt egentligen.

Händer även att jag skriver hela meningar fel. Ex. Om jag sitter och ser på Tv samtidigt som jag skriver på datorn har det hänt ett flertal gånger att jag skriver meningen de säger på TV:n. Min hjärna kan inte skilja på vad jag tänker och här. Detta gör att jag börjar låta riktigt störd.
Jenny, kanske du kan se om det finns någon plats åt mig på psyket?

Nä, nu skall jag packa ihop mig och följa med skjutsen till Östersund och jobba. JIPPI!
Måste besöka en del kunder under dagen. Dom kommer få träffa ett lik, gillar inte att kliva upp på morgonen.

Jaja, ett leende på läpparna och laptopen i handen.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0