Försäljar-djävul!

image356



Det är vad jag kallar mig själv idag.
Pratade precis med en av mina underbara "kunder" som skrattade och sa att jag jagar honom.
Vi har pratat så mycket med varandra nu att det blivit en rätt god kontakt. På så sätt blev det skämtat om dom där jävla försäljarna. Och en sådan är ju jag!
Fick in ännu ett lovande möte på Tisdag, 2 möten klara och 1 kvar att boka av mina planerade, sedan blir det nog en 3-4 snabbmöten med potensiella kunder/partners.
Än en gång blev jag imponerad över pappa PUCKO som drar in avtal efter avtal. Han är så jädra duktig! Han skall få lära mig lite av hans små knep. LÄR MIG!

Fick även sms från lille T för en stund sedan och han har fått klamydia i halsen. Då är det inte från mig iallafall!
Nä, skämt och sido, han har fått ett virus och måste dricka hostmedicin med morfin. Tråkigt?! Inte om man dricker tillräckligt mycket.

Kommentarer
Postat av: W.

Försäljare... Brrr...

2008-04-11 @ 16:06:52
URL: http://romochcola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0