Frågor stulna från Mamma Jessica..

Mamma Jessica är en tös från mina hemmatrakter. Hon hade lite frågor på sin blogg idag och som stal jag.
Alla vet ju hur mycket jag älskar frågor. Kolla gärna tösens hemsida, en helt otrolig mamma.

Namn: Mamma S, Lillan, Gumman, Lini mm. Ni som inte vet mitt rikiga namn får gissa.
Vad drack du senast: Kaffe på O´learys, har inte hunnit hämta något efter lunchen.
Vad gjorde du igårkväll? Var hos familjen PUCKO och mådde skit. Nu är det dock bättre.
Hur många hamstrar har du haft? Massor när jag var mindre. Guldhamstrar och dvärghamstrar. Mamma har sina historier om våran guldhamster Mimmi.
Kan du gå ner i spagat? Ja, det tror jag. Men inte i de jeans jag har idag. Får prova när jag kommer hem och får ta av mig byxorna.
Vad ska du göra ikväll? Laga min bil och städa lägenheten, JA! Jag städar jämt.
Vad ska du göra i morgon? Jobba i Sollefteå och möjligen få främmande, plus hälsa på mammsen en snabbis.
Senaste inköp? Lunch? Apoteket igår? Vad kallar man inköp?
Senaste film? A Beautiful mind i Söndags på TV. Älskar den filmen.
Vad har du i ditt fönster? På jobbet, en blomma från en kund.
Tycker du om att cykla? Ja, men jag äger ingen cykel längre, gav den till hyresgästerna i GBG.
Vem sov över hos dig senast? Mamma tror jag.. När hon var barnvakt och jag var i STHLM.
Vem sov du över hos senast? Vem tror ni? Gissa på!
Vem pussade du på senast? Mojjan i morse när jag lämnade på dagis.
Vad ska du göra nu? Fortsätta jaga kunder inför i morgon samt räkna på en offert.
Vad ska du göra sen? Fortsätta med detta tills jag får gå hem.
Vem träffade du sist? "Isak" och MJ på jobbet när de var in och diskuterade jobb precis.
Vem skulle du vilja träffa nu? Pappa PUCKO pga en jobbfråga men han är i möte.
Sjunger du i duschen? JÄMT!
Vem ringde dig senast? Olisen ringde 12:36, Kund 11:52.
Vem ringde du senast? Olisen12:20, när jag lämnade O´learys.
Hur länge sov du inatt? 6-7 timmar kanske.
Vad gjorde du för 3 timmar sedan? Troligtvis satt jag här och räknade på reseräkningen.
Vad skulle du vilja göra nu? Äta glass med Mojjan i solen.
Har du badat iår? Ja på Paradisbadet i lördags.
Tridsfördriv just nu? Läsa andras bloggar.
Vad heter du just nu på msn? Mamma S och troligtvis nått filmcitat efter.
Hur många syskon har du? 1 riktigt och en massa extra.
Är du kär i någon just nu? NÄ! Absolut inte! Men lite småförtjust.
Känner du någon som heter likadant som du? Känner och känner.. vet vilka dom är.
Morgontrött? Faktiskt inte. Skuttar upp när klockan ringer.
När är du född? I början av maj.
Var bor du? Hemma vad jag vet och hemma är där jag hänger av mig min jacka för kvällen. (I min lgh)
Nuvarande hårfärg? Brunt med ljusa slingor... tror jag.
Riktig hårfärg? Ljusbrunt, råttfärgat, mörkblont. Jag vet inte.
Ögonfärg? Jag har bruna ögon med en ljusare ring i ytterkant. Kallas tydligen sameögon.
Vad läser du för bok? En bra av Peter Robinsson.
Humör just nu? Bättre än igår men de är la inte så svårt.
Vad har du för parfym idag? Puma Create.
Vill du ha barn? Har Mojjan och det räcker tills vidare.
Hur stort är ditt rum? Kontoret... 15 - 20  kvadrat kanske.
Har du tv/dator i ditt rum? På kontoret finns min bärbara dockad just nu.
Piercingar? Hål i öronen.
Tatueringar? NEJ, men skall skriva Mojjans namn inlindat i liljekonvaljer någonstans på min lilla kropp.
Hur många converse allstar-skor äger du? Inga, men brukar låna av Alex hon har 4 par nu tror jag.
Skostorlek? 35-36. (Därav smeknamnet Lillan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0