Frågor via mail..

Haha, börjar förstå vad J menade imorse när han pratade om att göra flera saker samtidigt med datorn.
På min skärm just nu har jag 4 arbetsrelaterade flikar i explorer, en flik med bloggen, mailen och 2 mappar med kundmaterial. Jag är verkligen en sån som gör flera saker samtidigt. Hoppas mellan fönsterna som en vild kanin.

Ja, tillbaka till överskriften. Eftersom de flesta lärt sig att jag älskar frågor så fick jag en del på min mail som någon ville att jag skulle svara på. OK! Älskar frågor!

Favoritcafé: Innergården 1891.
Favorittidning: Läser tidningar på nätet. St, dagbladet, aftonbladet. gt, expressen, öp och lt.
Bästa saken som händer i vinter: Snön kommer?
Favoritplagg i garderoben just nu: Ingen aning, har inget favoritplagg.
Längd: 170 cm över markytan.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, tyvärr mycket svart pga jobbet.
I höst kommer jag att gå klädd i: Vet jag inte nu, länge kvar till hösten.
Mig själv med tre ord: Social, kaffeberoende, trött.
Jag tränar: Inte mer än sänggolf någon gång då och då..
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt när jag skriver, annars vänsterhänt.
Humör just nu: Nja, inte på topp, dock bättre än i morse.
Är det nåt du absolut inte äter: Fisk! Jo.. lax på saltbädd och laxsushi, INGET ANNAT! Ingenting som annars bor i vatten!
Kläder just nu: Svarta kostymbyxor, vitt linne och svart kofta. Dög de? Under.. vita spetstrosor med matchande BH och pappa PUCKOs grå strumpor.. Ja jag vet att jag stulit dem!
Vad sa du senast: Jaha? Jag skall äta lunch med dina barn, hejdå!
Fisk eller badkruka: Nja.. förr fisk nu lite kruka.
Spelar du nåt instrument: Kan spela det mesta om jag försöker, har lite musikkänsla.
Morgon- eller nattmänniska: Sover ju nästan aldrig, men får la säga att jag är en dagmänniska eftersom de tar upp mesta tiden av mitt vakna dygn.
Sparare eller slösare:  Har tack gode gud blivit en sparare.
Har du några homosexuella vänner: Japps, tyvärr bor de långt bort. (Inga dumma tankar nu)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det tror jag defenetivt!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Har Mojjan, resten får framtiden utvisa.
Vad ska barnet/barnen heta? MIN MOA MATTILDA heter hon.
Bio eller promenad: Promenad nu när solen kikar fram på vårkanten.
Är du kittlig: Skojar någon med mig!? Finns inget värre!
Rädd för insekter? Nej! Men jag tycker inte om några djur om dom kryper på mig.
Största svaghet: Blåögd och för lojal.
Det här är jag bra på: Planera, organisera.
Bästa bok? Lisa Marklunds böcker.
Chips, morötter eller godis? GODIS! GODIS! GODIS! Hungrig nu...
Pizza eller hamburgare? Pizza tror ja, svår fråga. Men en accapulco kanske?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Vill tatuera Moas namn inlindat i liljekonvaljer. Blommorna står för min döda far.
Stökigt eller välstädat? Städfreak, men det har jag inte alltid varit. Fråga mammsen!
Gillar du att sjunga? Mer gärna än bra!
Anser du att du är stark? I psyket tror jag att jag är ganska stark idag, fysisk.. NEJ!
Använder du knark? NÄ, inte i den bemärkelsen.
Kaffe, te eller inget? Att denna fråga alltid dyker upp. KAFFE HAR JAG SAGT!
Har du en besatthet? Ja, av kaffe, musik och träning. Dock inga trevliga demoner ännu.
Vem är din bästa vän? Annelie och Fredde, De bästa vännerna man kan ha!
Civilstånd: Dejtar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0