Hemma under täcket.

Nu är jag äntligen hemma efter dagens små utflykter.
Blev ingen film, glömde helt bort det. Måste ta och se om jag har kvar min BHD så jag kanske kan se den i morgonkväll när Mojjan somnat.
Har även varit och dammsugit samt skurat ut bilen jag lånat av pappa PUCKO.
Har ju fått låna hans X3:a medans min varit på verkstaden, dyrt blev det också.

Så nu ligger jag här under täcket och ser på något på Tv:n, är väl mer bakgrundsljud. Bara Mojjan somnar skall jag hämta min Ben and Jerry-glass och mysa i min ensamhet.
Trivs rätt bra ensam även fast det är mysigt att ha någon nära lite då och då. Min ensamtid är viktig för mig, det är då jag kan göra vad jag vill. Detta innefattar bada, slappa under täcket i soffan (Vilket jag älskar både ensam och tillsammans med någon jag tycker om), städa.. ja det mesta.

Måste faktiskt få skryta lite också. Jag skar mig inte en enda gång när jag rakade benen idag.
Ingen ny inspelning av motorsågsmasakern. Len som en barnrumpa nu!

Mojjan har precis hittat min ögonskugga, SNYGGT!
Nu skall jag tvätta av henne sedan fortsätta mysa i min ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0