Hur skall en första kyss vara?

image352

Jag läste på expressen.se att de svenska singlarna vill att första kyssen skall ske sakta och med mjukhet i läpparna. Alltså inget hårt och bestämt.
Vi är enligt de 11 669 singlarna som svarade på E.kontakts undersökning fortfarande rätt gammalmodiga.
Det första kyssen skall tydligen helst ske utanför den enes dörr och det skall vara mannen som tar initiativet.
(Om det är 2 kvinnor som dejtar då? Är det inte aftonbladet som är lite gammalmodiga nu?)
29% av kvinnorna väntar gärna till den andra dejten innan det blir någon puss, denna siffra hon männen ligger på 22% så vi är ganska lika mellan könen.


Hur skall min första kyss vara då?

Även fast jag vill bli tagen med storm så saker och ting yr runt mig vill jag nog som de flesta andra svenskar att det skall vara rätt mysigt. För mig behöver det inte vara under så romantiska förhållanden bara jag känner att jag verkligen vill kyssa människan i fråga och känner att han vill detsamma.
Jag vill att det skall falla sig naturligt samtidigt som jag vill att det skall vara lite överaskande och spännande.
Tur att den där första kyssen med någon bara kommer en gång.

Någon saknar mig och jag vet vem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0