Inte ens Walter är rolig idag..

Vet inte vad som hänt. Börjar se saker och ting så klart att det känna som en nyputsad glasskiva.
Blir besviken på mig själv när jag fyller mina sinnen med bruk och tappar all sans och balans.
Men nu är jag åter tillbaka i verkligheten igen..
Är det det här som kallas att ha en dålig dag?!
Egentligen är det ingen dålig dag, egentligen borde det vara en bra dag men något får mig att inte kunna njuta av tillvaron.
Skall snart klättra upp för trappan till pappa PUCKO och se om han inte skall ut och röka snart så jag får skratta lite. Han har en tendens att oftast kunna få mig på bra humör. Kanske skall vänta tills han inte sitter i möte..

Walter hälsar att han precis blivit avsläppt och nu söker en ny bil att lifta med.
Han visste inte riktigt var han var men han går längst efter vägen och söker mat.
Harry och Henry saknar sin son.


Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hejhej! Jo det är bra, eller ja jag är inte ens i hammarn, jag är på jobbet i stugun:P Själv då? :)

2008-04-03 @ 10:38:49
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0