Jag är en Harrys - O´learysbrud! (Men inte i S-vall)

Jag har kommit på det!
Jag är en Harrys och O´learysbrud. Jag gillar sport ju!
Vad kan vara bättre än att ta en öl framför storbildstv:n på O´learys med deras otroligt goda mat?
Senare fortsätta svänga på sina lurviga på dansgolvet med andra likasinnade.
Hade Harrys funnits i Sundsvall hade jag nog även gått dit för det är ett ställe jag gillar starkt.
Det är fastslaget, jag är en Harrys - O´learysbrud.. dock inte i Sundsvall. I sundsvall går jag gärna och äter och ser på hockeyn under sesong, men går hellre på Oscar under kvällstid och jag vill dricka gott och röra på rumpan.
NÖJD?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Harrys finns i östersund du mörka snygging!

2008-04-16 @ 10:47:23
Postat av: Anonym

jag dömmer inte heller! det är inte det. Tycker bara att du verkar vara en reko tjej och gillar helt enkelt inte att du går på daltons. =)) Kanske är lite dömmande trots allt! Som sagt jag går aldrig på Daltons själv och det pga att jag av erfarenhet vet att det är det place in town som har mest bråk och flest anmälningar på sig under en kväll. Även fast det är ett litet ställe kan inte vakterna jobba själva utan måste alltid vara minst två st. Hur som helst... Kroglivet i S-vall suger!

2008-04-16 @ 11:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0