JOBB JOBB JOBB!

Sitter på kontoret i Övik och jobbar för fullt, detta behövdes verkligen. Skönt att få direkt hjälp från AC på detta distrikt. Vid mina fötter ligger Ymot och sover. Även detta är lyx, att lillkillen kan följa med in istället för att ligga i bilen.
Innan jag åker hem skall jag in på Kicks och på apoteket, men de borde inte vara någon fara att hinna hem till dagis ändå. Skall ta och ringa Annelie strax... har inte glömt bort det gummsan!

Åh va jag trivs i denna stad med dessa människor. Detta är nog det roligaste kontoret att jobba ifrån.
Trivs i staden, trivs med kollegorna här uppe, Trivs helt enkelt!
Tant M pratar fortfarande om att jag skall jobba i Husum. Lockande?


Kommentarer
Postat av: Annelie

väntar troget...

2008-04-14 @ 13:42:52
Postat av: H

Just nu sprids uppmaningar genom bloggar, e-post och sms att ikväll kl. 21.00 tända ett ljus i fönstret. Jag tänder ett. Gör du?

2008-04-14 @ 18:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0