Latmask..

Idag har Mojjan lärt sig säga LATMASK.
Frågan är om jag klassar in på det idag. Orkar inte lyfta på rumpan och byta kanal på TV:n även fast jag egentligen inte vill se det jag ser på.
Mojjan är fortfarande vaken och sitter bredvid mig och spelar på läpparna och låter. Hon är jättetrött men på strålande humör. Hon fick precis en fnitterattack.. TOKUNGE!
Hon har även hunnit smula ner min säng med skorpor. HATAR SMULOR I SÄNGEN!

T hann ringa mig innan jag ringde honom. ATTANS! Skäms lite att jag tog sådan tid på mig.
Han låg i soffan hos C och tittade på Pretty Woman, Se och lär!
Själv hamnade jag på Sanningens Ögonblick på kanal 5. Älskar förnedringstv men detta va inte roligt.


Dagens arbetspass på Birsta City gick kanonbra. Kul att jobba med P och R, surrade även en massa med ljud och ljuskillarna. Nu har man jobbat så mycket att man fått en relation till dem.
Roligt att se alla människor som kommer på sånna här uppträdanden. Det var Sanna Nielsen idag och henne gillar faktiskt jag även om det inte riktigt är min musiksmak. Plus att hon är trevlig. Enligt P är hon användbar..
Vi har lite olika syn på henne, han och jag.
En rolig dag helt enkelt.

Nä, nu blir de välling för mojjan och kalaspuffar och cola till mammsen.

Ska ju vara i Östersund kl 10 i morgon.. Ses Olisen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo det är ju sant, men man hör ju för fan inte ett pip ifrån dej. Man börjar ju fundera om du lever eller inte. Bor du kvar på ....fel sidan stan????

2008-04-20 @ 23:08:06
URL: http://frubempas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0