Man kan aldrig säga för mycket..

Tycker man inte om en människa pga av vad den sagt eller gjort så kanske man inte passar som vänner, par, sambos eller gifta. Jag uppskattar när folk känner att de kan berätta saker för mig även om det ibland är information som kanske sårar mig. Då får jag iallafall en bild om hur människan tänker och tycker.

Gårdagens långa samtal gjorde att jag förstod denna människa mer än tidigare.
Då kan saker accepteras på ett annat sätt. Inget av det som kom fram i detta samtal var negativt på något sätt, snarare tvärtom.

Man blir bara besviken på sina egna förväntningar...


Kommentarer
Postat av: H

Jodå det kan man visst har lyckats prata sönder mina chanser till vissa saker nu.....!!

2008-04-24 @ 13:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0