Mobiltelefonen kan vara skadlig för din hjärna.

Ett samtal med GBG-Jörgen kan bestå av mycket tok.
Jag och Jörgen har känt varandra i flera år. Vi jobbade tillsammans i Göteborg på den gamla goda tiden.
Samtalet innehöll diverse samtalsämnen, gårdagens irritation på min fd, mitt nya offer, Jörgens  fd flickvän / sambo / idiot / solovårare / utnyttjare .. ja man brukar säga att kärt barn har många namn med det kan även häxor ha.

-Jag bråkade med han hela kvällen via sms.
-Du får sluta bråka med folk.
-Men jag tycker inte om folk!!
-Nu lät du som en liten tös som var väldigt bestämd.

JAG ÄR EN LITEN BESTÄMD TÖS!
Det har alltid min mamma sagt.


-Jag funderar på att åka till Stockholm i helgen.
-Vad ska du göra där?
-Vet inte, har du nått förslag?
-Porrklubb?
-Det ger jag inget för.
-Nä man ska inte ge på porrklubb utan få!
-Jaha..


-Jag trodde du va arg på mig.
-Nä jag kan inte bli arg.
Då skrattar människan på andra sidan luren gott!
-Å du bara skrattar.
-Låt det tala för sig själv.


Just nu känner jag för att fuldansa precis som T3 brukar göra. Fick för övrigt inte se någon fuldans när vi sågs.
Besviken nu!
Bjuder på ettan på traxlistan 21 september 85 så länge.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vet inte vad du ska göra i stockholm

TACK FÖR DEN DU...BITCH =)

2008-04-25 @ 14:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0