Namn i barnfilmer..



Idag är jag på sånt där äckligt bra humör som bara jag kan vara på.
Idag får jag nog tillbaka min bil, längtar efter den. Även om den är lite dyr att laga.
Tur att det bara är komfortdelen som jävlas, det kan jag leva med tills jag tycker att pengarna kan läggas på bilen.


Jag är myssjuk, lycklig och allmänt tillfreds med livet.
Kanske man man tigga till sig en liten kram ikväll, saknar honom lite nu.
Sitter och trallar mellan mina kundsamtal... when you only got 100 years to ...

Får även lite kommentarer om min bambivideo.
Jag är helt såld på barnfilmer. helst dessa gamla söta med tex bambi, sedan älskar jag shrek och andra lite mer komiska barnfilmer som kommit de senaste åren.
Båda mina namn förnamn finns ju i barnfilmernas värld, Emil i Lönneberga och Doktor Snuggels.
Finns ditt namn med i nån barnfilm?

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken gullig video :)

2008-04-09 @ 10:11:38
URL: http://huntedbyyou.blogg.se
Postat av: Elisabet

hihihi ;) baaaambi busen. passande då det är snö igen...

2008-04-09 @ 10:16:41
URL: http://d2spirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0