NYTT ID

Idag fick jag ett nytt ID-kort på jobbet.
Fick ett som J hade beställt för länge sedan när mitt försvann i en av mina "omorganiseringar".
Tänk vilken tur att han inte skickat tillbaka det! Nu är jag OK tills September nästa år.

Idag blir det lunch med Fredde som inte kan bestämma sig om jag är född ful eller söt.
Jag var nog inte så kräsen när jag och Fredde blev vänner.. haha!
Undra om han fått sig nått hemma idag eftersom han var så glad och förstående.

-Hej! Jag har en plan!
-Vadå? En Boing eller JAS?
-VA?

Har inte läst Gabbens blogg idag..(kan inte länka eftersom den är lösenordsskyddad) jag har inte hennes lösenord här på jobbet.
Jag hoppas verkligen att inget har hänt hennes sambo som är ett stort AIK-fan.
Tänker på dig gumman!!

Det är pga detta jag vill åka till Gävle på riskmatcherna. Kan vi väktare, vakter och ordningsvakter hjälpa till att undvika sånt här så är det värt lite jobb.


image412

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Inget hade hänt, tur nog. Men klumpen finns där alltid, 'tänk om' :(.

2008-04-25 @ 15:28:14
URL: http://gabriellas.rattar.e.sexiga.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0