Samtal och skitiga händer.

Gårdagens alla samtal har gått genom mitt huvud 1000 gånger idag.
Vissa bra andra bättre. Saker och ting börjar falla på plats men känns fortfarande väldigt osäkra.
Jag säger som jag brukar, det löser sig alltid!

Insåg även precis att jag är alldeles svart om händerna. Vad har jag gjort?
Att jag alltid lyckas bli smutsig!! Hur gör jag?!
Ser ut som jag skruvat i bilen men det har jag inte gjort idag, får kanske leka med mina omkrängda däck ikväll med lite tur. Tyvärr måste jag ju flörta till mig så de kränger över det rätta däcket på fälgen istället för reservdäcket.
Måste även inhandla nya bromsskivor, varför kollade jag inte på sånna när jag ändå va på biltema?!
NÄ, jag tänker inte kasta ut pengar på Bernersgrejor som kostar 4 ggr mer än Biltema!!
Haha, undra hur mycket svart smuts jag har i ansiktet nu, jag som alltid är och pillar mig i ansiktet med händerna.
Kanske borde gå och kika det snart.

Åt lunch med Alex idag igen, på "Donken" i Birsta City. jag såg henne innan hon såg mig idag, hon skuttade runt som en liten flicka i rulltrappan. Tror damen är lite småkär... *ler*

Gick även in på Barnens Hus och inhandlade present till Fasters Älskling som blir 2 år imorgon.

Och sist men inte minst var jag in på Biltema och köpte present till J.
Köpte en stor dunk färdigblandad spolarvätska och en varningstriangel.
Detta pga vårt skämt i fikarummet för någon månad sedan att J stannar bilen och ringer bärgaren om spolarvätske-lampan lyser i bilen.
Han va in på mitt kontor för en stund sedan och berättade att varningstriangeln skall få flytta in i hans bil i Thailand.
ÅH! Nått jag har köpt skall få åka till Thailand, men jag då?!
Han har även lovat mig bildbevis på att den verkligen hamnar i Thailand.


image433

Kommentarer
Postat av: H

Det blir till att flörta hårt då.

2008-04-29 @ 15:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0