Slowmotion blev rock n´roll!

Morgonen började med att jag sakta ålade mig ur sängen till rösten av en lite ettrig djävul i min mobil.
-Godmorgon lilla sömntutan....
In i duschen och på med kallvattnet. VAKNA!
Nä... klev ut ur duschen fortfarande lika trött. På med kläderna och nästan samma procedur med Mojjo.
Hon slapp dock den kalla duschen.
Packade in hund, barn, grejor och mig själv i bilen och upplevdes möjligen som en trafikfara på väg till dagis.
Livsfarligt att köra till jobbet när man är trött, man kommer fram och har ingen större koll om hur det gick till.

Hungrig... Åh, jag glömde äta frukost. Eller glömde och glömde, jag hade ingen fil hemma och man kan inte äta kalaspuffar utan fil. Rullade iväg på Coop Nära och handlade för att sedan med trevligt sällskap avnjuta frukost bestående av mackor med kalkon, juice och kaffe. En kaffelatte macciato, vad nu det är.
Äntligen börjar dagen komma igång. KAFFE! ÅH underbara kaffe!

Åter på jobbet igen efter ett intryckt kundmöte slår jag ner min lilla sexiga rumpa i min skinnstol.
Åh, mail! Herr H skall fixa min bil lite i helgen. Vad skulle jag göra utan en vän som honom?
Ha en bil som fortfarande inte har någon innerbelysning, inga elhissar eller "framljustvättare".
Så nu sitter jag här efter en god lunch på Playa och dagdrömmer samtidigt som jag knåpar på en offert.
Åh, vad jag är glad att vissa människor finns i mitt liv!!!


Kommentarer
Postat av: H

Nu är det någon som fjäskar tror jag.

2008-04-04 @ 12:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0