Snart hemgång!

I dag har jag varit riktigt effektiv, jag är riktigt nöjd med vad jag åstadkommit idag.
Skall på kundmöte i morgon på en Jag-vill-ha-kund. Känns riktigt gött!
I övrigt har dagen bestått av lunch på Playa, möte med farfar PUCKO som innefattade lite "bassning" för att jag inte gjort klart jobbet till honom, måste göra det ikväll, varit röksällskap 2 ggr, druckit för mycket kaffe... som vanligt, skrivit offerter, ringt kunder, sms:at lite med trevliga människor, pratat strunt med Fredde, förhoppningsvis fixat barnvakt tills på fredag så jag kan gå ut och roa mig lite, saknat min far, druckit lite choklad, tappat ut hela min papperssamling på golvet, gjort fransk manikyr på mig själv.
Jag har hunnit med massor idag men nu är det snart hemgång.



Let the game begin.
Eller är det kanske redan försent?

image326

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, självklart heter katten Gais :) Är du också Gaisare? :D

2008-04-02 @ 16:15:40
URL: http://glooria.blogg.se
Postat av: Anonym

man blir ju lix nyfiken på om du och din pappa pucko lagt ner...

2008-04-02 @ 16:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0