Svar på tal..

H om Mycket bak och mat..
 

Så du är en kvinna som vet din plats alltså.
Aldrig längre än 3m från spisen med undantag från barnpassning och dammsugning och uppfyllande av sin herres önskemål i sänghalmen. *Ler*



Ja jag måste nog vara drömtjejen.
Jag är iofs ofta mer än 3 meter från spisen men jag har verkligen börjat älska att laga mat.
Men det är så tråkigt att bara göra något åt mig och Mojjan så då blir det mest vanlig mat, typ makaroner och korv eller liknande. Därimot som idag när jag fick laga mat till 7 personer var de riktigt roligt. Jag kan om jag vill!

Ja, jag älskar barn, vilket jag tror de flesta förstått eftersom jag ofta är barnvakt åt andras barn. Jag vet ju att de är snälla tillbaka den dagen jag behöver hjälp. Med rätt erbjudande kanske man behöver barnvakt i helgen...

Jag har förändrat mig en hel del när det gäller städning. Jag dammsuger varannan dag i min lägenhet och älskar att ha snyggt och rent runt mig. Efter mitt förhållande med Mojjans pappa måste jag ha blivit världens underbaraste sambo. Jag tycker inte det är jobbigt att plocka upp kalsonger från golvet eller den där gamla kaffekoppen som står på vardagsrumsbordet. Kanske konstigt men jag tycker det finns viktigare saker att göra än tjafsa om sådant.

Det där med sänghalmen då.. Med rätt person är allt bra men jag vet vad jag vill ha och jag vet vad jag kan ge.
Men om det är enligt önskemål får offret avgöra.

I mitt fall finns det bara en människa som kan utnyttja dessa egenskaper.
Saknar dig nu gubben när du inte myser med mig i soffan!!!


Kommentarer
Postat av: H

Du är kul du gumman vänder på allt.
Du är välkommen hit oxå med dina tjänster. *ler*

2008-04-13 @ 20:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0