Trött men ändå vaken..

Kan inte sova, ligger och funderar på kvällens händelser.
Mår verkligen inte bra pga det som hänt.

Har lyssnat på mitt mobilsvar flera gånger om. Där finns en röst som får mig att må bra.
-Ångrat mig? Är du galen?!
-Were ever you go, what ever you do, I will be right here waiting for you...

Jag är så trött att ögonen hänger och till och med VIP är bra att titta på. Väntar på att Annelie skall ringa.
Jag vill inte somna för jag vet att jag än en gång kommer vakna kallsvettig med en puld högre än pundarna i parken. Jag är orolig i kroppen inatt. Skulle behövt en trygg famn att krypa ner i för att få lugn och ro,

Ser fram emot Onsdagen, då kanske de blir lite bus iallafall.

Sitter och msnar med en trött Patrik. Är vi de enda som inte kan sova en fredagsnatt?
Vi pratar om Takidas spelning i spegelhallen i höstas. Båda gillar Takida och har goda minnen sedan den kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0