Tystnaden talar för sig själv..

Läser kommentarerna på föregående inlägg och ler. Vet vem Annelie är och hon backar alltid upp mig.
Den annonyma brukar komma från Östersund och fanken vore väl om inte han tycker att jag är bättre än normal.
Och den sista är densamma som H bara att han gör mig lite förvirrad när han byter mellan H och Carl hela tiden.. *ler*

Jag är inte normal och har aldrig påstått det. Vill inte vara som alla andra och det klarar jag ju med bravur.
(Oj, hur ofta har jag använt ordet bravur, ALDRIG!)
Dock så kanske jag skall lära mig att öppna ögonen i tid. H/Carl har under de senaste veckorna sagt samma sak ang mina funderingar men jag har ändå valt att tro på mitt eget tycke och tänkande och jag HATAR att ha fel!!
Jag verkligen HATAR att förlora/ha fel! Men det är bara att bita ihop och fortsätta tralla på..

Idag pratar barnen om paradisbadet, vi har pratat om att åka dit ett tag nu så det kanske är en bra dag att göra det idag. Jag, Mojjan, Alex och PP på utflykt. Kan bli farligt.... farligt roligt.
Jag har så otroligt roligt tillsammans med dem. Synd att inte Fredde kunde följa med bara.
Blir det inte övik idag så åker jag nog in och kikar på Fredde när han dömmer tävlingar på Judo-klubben, eller så springer jag bara ut naken och gör snöänglar. Nått skall jag iallafall hitta på idag.

Ikväll får jag träffa Markus och hans lillasyster. Skall bli skoj att höra om lille 5-åriga Markus kommer med fler kärleksförklaringar till mig eller om han dumpat mig nu.
Åh, nu saknar jag T1 och T2, de 2 underbaraste busungarna som finns. (Bortsett från Mojjan)
2 glada små skitungar dom älskar bus lika mycket som jag. Tur att det finns ungar man kan skylla på när man vill busa lite.

Nu skall jag jobba, fick ett jobb igår som skall vara klart 12. JOBBA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0