Underbar kommentar..


Postat av: Carl

Du vet att en kille som suger av en kompis inte är
homosexuell.
Han är hygglosexuell. :)

Den där kommentaren är välanvänd bland mina manliga kompisar. Man är ju inte bög bara för att man suger av en kompis. Undra om det inte va Fredde som kom med den första gången jag hörde den.

 
Just nu bloggar jag från badkaret. Jag har aldrig sagt att jag är normal.
Jag har alltid datorn stående på min lilla kub i badrummet när jag badar så jag kan lyssna på musik och rätt som det va så plingade msn:en. Lyfte på huvudet och kollade vem det va, brukar oftast inte bry mig men denna gång var det en gammal tjejkompis från gymnasiet som jag inte pratat med på år och dar.

Jag älskar att bada men det vore trevligare med sällskap. Men sällskapet är inte här och ingen annan duger så då får jag försöka muta ner moa och ha vattenkrig med henne istället.

-Moa... mamma har en badanka, kom får du se...

Nä nu skall jag göra det man alltid gör i ett badkar, sedan plåstra om mig själv efter motorsågsmasakern och efter det skall vi gå ut och fota lite om jag har batteri i kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0