Underbara familjen PUCKO!

Om det finns en människa som alltid kan göra mig glad fast att jag är sur och tvär så är de pappa PUCKO.
Efter fikat kikade han in på mitt kontor och frågade om jag skulle följa med ut i solen och titta på honom när han rökte. SJÄLVKLART! Vem kan tacka nej till lite sol?!
Stod och surrade lite när han tillslut kläcker ur sig den största groda jag hört honom säga.
HAHAHAHA!
Jag förstår hur han kan ha fått 2 underbara barn.
Visst att de kan vara jobbiga men vilken tonåring kan inte vara de.

Alex:
En helt underbar 16-åring. (Snart 17) Som allt mer ofta ler och skrattar.
Hon har växt otroligt mycket mentalt de sista 4 månaderna. Hon har hittat livsgnistan igen och tar för sig av livet.
Hon får mig att skratta, hon är en av få jag vågar visa mig ledsen för.
Ibland kan hon vara den tonåring hon är men när hon är med mig är hon så mycket mer..
En vän för livet!

PP:
Har nog aldrig träffat en människa med större hjärta.
En snart 15-årig kille som verkligen njuter av det han kan få ut av livet.
Han stressar inte igenom dagarna utan gör det som faller honom in för stunden, vilket innebär många små irritationsmoment hos hans far eftersom PP ofta glömmer plocka undan efter sig när han kommer på nästa sak som skall göras.
Detta är en pojke som alltid finns där när det kommer till krita. Visst att han bråkar mycket med sin syster men när hon väl behöver en axel att gråta ut mot eller bara en trygg famn att krypa in i, finns alltid lillebror till hans.


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommentaren!
Jag njuter av att vara mamma till två små troll :)

2008-04-29 @ 10:54:14
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0