Upp som en sol, ner som en pannkaka.

ARG! SÅ JÄVLA ARG NU!
Jag som varit på sånt otroligt bra humör hela dagen idag är just nu på ett sådant humör att man inte vill träffa mig i en mörk gränd. Jag hatar Göteborg! Jag hatar göteborgare! Jag hatar fastighetsskötare i Göteborg!
Jag skulle kunna gå mer in på varför men jag blir bara mer arg då.
Jag skall snart iväg och vill inte hetsa upp mig mer än jag redan gjort.
Får  försöka ta det lugnt och försöka röja upp detta i morgon.
Är så arg att tårarna rinner nu. Vad har jag gjort för att förtjäna sånt här tjafs.

Åh.. om inte de va nog så blev jag ännu mer trött nu, fick precis ett annat meddelande över telefonen nu. Vad är det med folk?

I övrigt har dagen varit helt underbar. Jag får jobba en stund som väktare på söndageftermiddag vilket jag ser fram emot otroligt mycket. Det blir jag och PS som skall arbeta tillsammans och han tycker jag om att arbeta med.
Bra att det var eftermiddag för då hinner jag fortfarande åka någonstans om jag vill de.
Och det vill jag. Jag vill verkligen träffa denna människa. Saknar den otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hör av dej så jag får reda på vad som händer.Du kan väll skriva en rad eller så. Jag tar bort den efter att jag har läst, men berätta gärna.

2008-04-17 @ 12:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0