Välkommen till jobbet..

Sitter här med 4 olika fönster på skärmen. JOBB!
Jag älskar verkligen mitt arbete, fruktansvärt kul för det mesta men visst finns det även trötta dagar.
Idag kartlägger jag kunder, nu skall jag göra ett riktigt ryck så folket på fältet får lite mer jobb.

Satt och pratade lite med min gamla arbteskamrat, P,  från fältet när jag kom till jobbet imorse.
Vi pratade lite om hur livet såg ut och om jag inte skulle jobba ute på fältet snart igen. Jo på Pirelli på fredag skulle jag ha jobbat om jag hade haft barnvakt, men nu fick jag släppa den ideén.
Vi brukar även roa oss med att läsa kontaktannonserna i ST. Både jag och P tycker att de är otroligt roligt att se vad folk söker. "Gift kvinna för hemliga möten", "Par för diskreta träffar". Passar man kanske in i någon av alla kategorier man läser om? Jag kom fram till att jag skall skriva en egen.

"Snygg, trevlig, sexig och charmig mamma söker man i 20 - 40 års åldern. Du går gärna (detta betyder egentligen att det är ett krav) vara vältränad, snäll, kramig, kunna visa uppskattning, bra på att kyssas, bra i sängen. ha bra klädsmak, lyssna på Nickelback, 3 doors down och veta vilka Sonata Arctica är, ha mycket pengar, fin bil, vara duktig med barn, kunna laga god mat, ha fin lägenhet alt. hus, gärna egna barn, erfaren, ej svartsjuk, ha egna vänner, hålla på timrå i hockeyn, älska att resa.. osv"

Denna lista kanske hade kunnat göras längre men ska jag vara ärlig skulle min annons nog se ut mer såhär:
"Mamma till 2-årig dotter väntar på man i 25-30 års åldern som kan ge henne trygghet, ömhet och så småningom kärlek. Han skall vara ärlig och rak, uppskatta det lilla, bjuda på sig själv och njuta av livet."
Men vem vill inte ha en sådan?


Nu skall jag utnyttja Youtube lite till för att mina öron skall få dagens dos av musik

image325

Kommentarer
Postat av: T3

Ja där rök man då... Tik är inget alternativ! puss

2008-04-02 @ 10:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0