2 bloggar jag inte kan vara utan...




Elins blogg är min absoluta favorit och den fann jag innan jag insåg hur poppis hon var, innan jag blev berest i bloggvärlden. Hon svarar alltid på kommentarer och verkar vara en go tjej med skinn på näsan.
Älskar verkligen hennes rockbilder. Saknar illustrationerna lite men jag älskar hennes foton.

Gabben har jag följt i flera år. Kände henne privat när vi båda bodde i Sollefteå. Vi har delat på både det ena och det andra. Gabben har en låst blogg vilket jag tycker är otroligt synd för alla er som inte kan läsa den.
Ni missar massor av fina bilder, små anekdoter ur hennes vardag mm. Hon är såååå otroligt duktig på design.
Det vet alla vi som såg hennes gamla Lunarpresentationer.
Tycker att du är en underbar människa Gabben, de har du alltid varit!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Ååååh vilken ära :D <3 Tack :D

2008-08-14 @ 13:19:42
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0