A - Z

A is for age: 28, men ser inte ut att vara äldre än 23.
B is for booze of choice: Mörk öl TACK!
C is for career: Försäljare och väktare.
D is for your dad's name: Har ingen pappa. Men han hette Tommy. Förstår ni varför hunden heter Ymot?
E is for essential items to bring to a party: Munnen att dricka med och en rumpa att skaka? ELLER?! Inte vet ja!
F is for favourite song at the moment: Nynnar fortfarande på piratsången..
G is for favourite game: Just nu Wii- boxning, annars älskar jag TP.
H is for home town: B-gården, och vissa stunder även Järkvissle. 2 små byar i jämtland samt västernorrland.
I is for instruments you play: ALLT! Så fort jag får ett instument i handen måste man spela nått. Men jag kan spela piano och keybord. (same shit diffrent name)
J is for jam or jelly you like: Huvva, ingen.
K is for kids: Mojjo, men vem kan ha missat de i denna blogg.
L is for living arrangements: I en lägenhet vid havet med Mojjo, hunden Ymot och katten Killen, samt lite dam(m)råttor.
M is for mother's name: Inger, världens bästa mamma!
N is for name of your crush: Ska fundera på den en stund, återkommer när dimman lagt sig.
O is for overnight hospital stays: 1 gång när Mojjo var 4 månader och slutade andas.
P is for phobias: Mörkt vatten... ryser vid bara tanken.
Q is for quotes you like: You can take my wings cause I will never bee an angel.
R is for relationship that lasted the longest: Jag var gift i 3 år..
S is for sartorial style:
Det som känns bäst för dagen.
T is for time you wake up: 6:45 ringer klockan och det är dags att slå upp de små ögonen.
U is for underwear: Trosor men de har nog hänt att jag haft nån gammals pojkväns kalsonger också på den tiden man va ung.
V is for vegetables you love: Tomat. fungerar nästan i all mat. 
W is for weekend plans: Selånger marknad och kanste Sätna.
X is for x-rays you've had: Inga..
Y is for yummy food you make: Tacopaj är gott men jag lagar mest vardagsmat.
Z is for zodiac sign: Tjurig Oxe.. förklarar allt.

Kommentarer
Postat av: Alex

jag vist låter det som. Tur att man har pengar så man kan ta in på hoteel och sen ta tåget hem när det krisar sig. Frågan är bara vem som tar självmordet i helgen. Eller utför mordet.

2008-08-15 @ 11:53:11
URL: http://larssonalex.blogg.se/
Postat av: Alex

Du jag ska bo på hotell. Mamma har inte råd, sen har hon inte heller råd med grönnan. Hon har inte råd med ett skit så vi ska tälta. Hon har vist aldrig insätt att jag är ingen tältmänniska, vist kan ja sova i ett tält en natt. men 2!? och sen med min bror och henne, ska man fan tälta ska man ha rätt sällskap så när man fryser kan man krypa ner i deras soväsck.. jag blir bara less. Men det går ingen nöd, jag har egna pengar så ja överlever.

2008-08-15 @ 12:07:21
URL: http://larssonalex.blogg.se/
Postat av: Alex

Aja men vissa saker kan hon intefå mig att göra och det finns säkert billigare ställen. Sorry om ja lät piss i förra "kommentarern" men är så jävla less, man kan ju ifall få bo vettigt. och sen kan man meddela att vi ska bo i tält. Aja jag åker för pappa ville det, och han kommer få höra mig klaga som bara den efter denna helg. Det värsta är att han har även glömt sitt nordea kor häör vid datan och det skulle vara så underbart att bara låna det. Elaka ja.. Men nu får ha en trevlig helg och jag ska försöka att inte ha ihjäl någon eller ta självmord. Men jagt lovar inget.

2008-08-15 @ 12:32:11
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0