Alex som barnvakt..

Idag efter jobbet hämtade jag upp Alex, efter ca 30 minuters bilkö.. I SUNDSVALL!
Förstår inte var alla bilar kommer ifrån?!!
När jag sedan hade hämtat upp henne skulle vi hämta Mojjan men åkte åt fel håll.. det tog 10 minuter extra..
Hämtade Mojjo efter många om och men och sedan blev det en sväng till Media Markt för att byta ut kontrollen till mitt WII.
Nu fungerar de!! Under den lilla tiden jag va inne på Media Markt satt Alex kvar i bilen och såg efter Mojjo..
Och se här hur det gick:


Kommentarer
Postat av: Alex

JAg är grym på det! Se bara hur nöjd hon ser ut! Det är annat de än att sitta och skricka på en massa äckelpäckel karlsson. Om hon vill sminka så så vsg. SÅ länge jag slipper lyssna på karlsson får hon nästan göra vad hon vill

2008-08-18 @ 20:00:53
URL: http://larssonalex.blogg.se/
Postat av: G

Jag måste hålla med Alex, hon ser då för nöjd ut

2008-08-18 @ 20:43:58
Postat av: Anonym

Alex..när du fyller år ska du få en make-up kurs...

2008-08-18 @ 21:25:51
Postat av: Alex

hahha vilket otur då! jag fyllde för 2 veckor sen, Och det är inte jag som har sminkat henne utan hon själv..

2008-08-18 @ 21:48:43
URL: http://larssonalex.blogg.se/
Postat av: Annelie

jaaaaa just det..... så säger alla...

2008-08-18 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0