Behöver dig nu..

Det finns en människa som kan få mig att skratta vad som än händer.
En av mina bästa vänner som jag håller på mista pga rådande situationer.
Jag saknar honom så det gör ont i hela kroppen. Vill ha dig tillbaka i mitt liv!!

Tankarna har börjat snurra och livet skakas om lite. Jag vet att det går över på bara ett par timmar men när tankarna skenar och minnerna kommer tillbaka behöver jag någon som torkar mina tårar och någon som håller om mig.
Den enda som vet är du..Den enda människa som kan få mig trygg just nu är DU!

Jag vet att du kommer till mig bara jag ber om de, jag vet att du alltid finns där för mig..
Men just nu kan jag inte be dig, hur mycket jag än önska att du fanns här kan jag inte be dig komma.
Jag skickar istället ett sms där jag förklarar att jag saknar dig och skulle behöva lite av dig just nu.

Du är en underbar vän!! Den bästa man kan önska sig!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag trodde att du inte fattade att jag har fullt hus. Med det menas att jag har inte SÅ stora förhoppningar om dej =)))

Nä, skämt och sido...jag tänkte att eftersom du sak ha kräft skiva så förstår jag att Mojjo måste hemmifrån. För visst var det i helgen du skulle ha den?? Kram Kussen

2008-08-15 @ 20:50:58
URL: http://frubempas.blogg.se/
Postat av: annelie

kom hit i stället pucko...

Ta me dig mini puckot the hurricane oxå...

2008-08-15 @ 22:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0